همه چیز درباره اسنپ آن اسمایل یا لبخند فوری

آیا شما هم دندان های نامنظم، ازدحام دندان ها یا شکاف میان دندانی دارید؟ در عین حال شما یک عروسی، فارغ التحصیلی یا جشن تولد را پیش رو دارید و می خواهید همه چیز عالی باشد. از لباس تا دکوراسیون گرفته تا میهمانان، همه چیز را برنامه ریزی کرده اید و آماده رفتن هستید. اما هنوز یک چیز وجود دارد که شما را اذیت می کند: لبخند شما!

تنها چند هفته مانده به این رویداد و شما زمان کافی برای دریافت روکش و یا درمان ارتودنسی ندارید. خوشبختانه، گزینه ای مقرون به صرفه و سریع وجود دارد که بتوانید لبخند رویاهای خود را در طی دو قرار ملاقات با دندانپزشک خود سریع و آسان دریافت کنید: Snap On Smile.

اسنپ آن اسمایل یا همان لبخند فوری یک راه حل خوش استیل و شیک برای مقابله با این مشکلات است. اسنپ آن اسمایل یک وسیله قابل جابه جایی و چند منظوره است که نیازی به آمادگی و تغییر ساختار دندان، تزریق و چسبندگی ندارد. این یک روش غیرتهاجمی و کاملاً برگشت پذیر می باشد.

اسنپ آن اسمایل چیست؟

این ابزار دندانی موقت و بدون درد از رزین دندانی ساخته می شود. اسنپ آن اسمایل یک جایگزین قابل جدا شدن برای جراحی زیبایی دندان، ایمپلنت و پروتز دندان است. این ابزار برای سازگار شدن با دهان هر فرد برای داشتن ظاهری مناسب، بسیار متناسب و درخور است. از نظر دندانپزشکی زیبایی، این یک روش غیرتهاجمی و مناسب برای هر فردی است که دارای نگرانی در مورد رویه های دندانپزشکی می باشد.

اسنپ آن اسمایل ها بسیار نازک هستند و به خاطر این ویژگی طبیعی به نظر می رسند. از آنجا که آنها به صورت سفارشی ساخته شده اند، به راحتی می توان آن ها را وارد دهان کرد و سپس آن را خارج نمود.

فرآیند اسنپ آن اسمایل

یک نکته که بیماران درباره فرآیند اسنپ آن اسمایل دوست دارند، راندمان زمانی آن است. همه آنچه که برای ایجاد لبخند جدید شما نیاز است تنها دو قرار ملاقات مختصر با دندانپزشک خود می باشد:

  • یک ملاقات برای قالب گیری دندان ها و بررسی وضعیت بایت (نحوه روی هم نشستن دندانها) شما است.
  • قرار ملاقات بعدی سه هفته بعد، برای تست و نصب نهایی دستگاه است. در این قرار ملاقات، شما می‌توانید اسنپ آن اسمایل خود را بپوشید و آن را به خانه ببرید.

فرآیند نصب و تنظیم اسنپ آن اسمایل آسان است:

  1. برای مشاوره اولیه به متخصص دندانپزشک زیبایی مراجعه کنید.
  2. سبک و رنگ اسنپ آن اسمایل خود را انتخاب نمایید.
  3. اسکن سه بعدی و قالب از دندان های شما تهیه می شود.
  4. اسنپ آن اسمایل شما برای بردن به خانه آماده است!!

تمام مراحل از شروع کار تا پایان آن می تواند تنها سه هفته به طول بیانجامد. این زمان برای اینکه رزین لبخند نهایی به درستی ساخته و وصل شود، لازم است.

دندانپزشک شما می تواند در تنظیم قالب متناسب با نیاز شما کمک کند. شما می توانید در صورتی که قوس بالا یا پایین نیاز به اصلاح دارد با دندانپزشک خود صحبت کنید. مدل معمولی اسنپ آن اسمایل، قوس پایین یا قوس بالایی دهان را به طور کامل پوشش خواهد داد. این باعث ایجاد لبخند منسجمی در تمام دهان شما می شود.

اسنپ آن اسمایل یا Smile On Snap

اسنپ آن اسمایل یا Smile On Snap

مزایا استفاده از لبخند فوری

بزرگ ترین مزایای استفاده از فناوری اسنپ آن اسمایل عبارت اند از:

  • مقرون به صرفه
  • غیرتهاجمی
  • فرآیند آسان

در نتیجه، این یک جایگزین مناسب برای روش های گران‌قیمت دندانپزشکی است. برای ثابت نگه داشتن آن در داخل دهان از چسب استفاده نمی شود و بسیار راحت تر از اکثر پروتزهای دندانی است. از شکل دندان های طبیعی شما برای ثابت ماندن در دهان استفاده می کند و سریع و آسان در جای خود قرار می گیرد و به همین ترتیب نیز خارج می شود.

افرادی که اسنپ آن اسمایل برای آنها مناسب است

یک نکته مهم و جذاب درباره این روش جدید دندانپزشکی زیبایی این است که به درمان بسیاری از انواع مشکلات زیبایی دندانی کمک می کند. از شکاف های میان دندان ها گرفته تا جایگزین های دندانپزشکی، اسنپ آن اسمایل به افراد برای سال ها کمک می کند تا لبخند روشن تری داشته باشند. بیشترین کاربران اسنپ آن اسمایل که از استفاده از آن بهره مند می شوند، شامل افراد با شرایط زیر است:

  • شکاف میان دندان ها
  • دندان های نامنظم
  • دندان های شلوغ
  • افرادی که قادر به دریافت بریج یا ایمپلنت نیستند
  • افرادی که مایل به داشتن یک لبخند درخشان تر هستند
  • افراد با مشکلات دندانپزشکی جزئی که به دنبال یک راه حل هوشمندانه تر و راحت تر هستند

تنوع و تطبیق پذیری این دستگاه دندانپزشکی باعث محبوبیت آن در میان بسیاری از افراد شده است. این می‌تواند به شما در احساس راحتی بیشتر و خودآگاهی کمتری نسبت به لبخند خود کمک کند. در صورت مراقبت صحیح، یک اسنپ آن اسمایل مناسب از دوام بالایی برخوردار است و می تواند تا 5 سال به صورت متوالی استفاده شود. این برای آن دسته از افرادی که می خواهند در لبخند خود بهبود طولانی مدت، هوشمندانه و ظریفی را ایجاد کنند که شامل روشی پرهزینه و دردناک نیست، عالی می باشد.

افراد در چه سنی می توانند از لبخند فوری استفاده کنند؟

محدودیت سنی در استفاده از اسنپ آن اسمایل وجود ندارد. اسنپ آن اسمایل در بسیاری از سنین کاربردهای زیبایی دارد. با این روش راحت، غیرتهاجمی، لطیف و مفید به سادگی لبخند خود را تقویت کنید. بدون کمک و با استفاده از کیت تمیز کردن در منزل می توانید به راحتی از آنها مراقبت کنید. همه افراد از بزرگسالان جوان تا سالمندان می توانند از اسنپ آن اسمایل بهره مند شوند.

حتی اگر کاندید ایمپلنت باشید، باز هم می توانید مزایای آن را به دست آورید. اسنپ آن اسمایل به این معنی است که هر کسی در هر جایی می تواند بدون جراحی یک لبخند هالیوودی داشته باشد.

اسنپ آن اسمایل یا Smile On Snap

اسنپ آن اسمایل یا Smile On Snap

آیا می توان همیشه اسنپ آن اسمایل را استفاده کرد؟

روکش های اسنپ آن اسمایل برای رویدادهای خاص عالی هستند اما برای پوشیدن روزمره ساخته نمی شوند. خوردن و نوشیدن همانند خوابیدن همراه با اسنپ آن اسمایل به طور دائمی باعث آسیب و لکه دار شدن آنها خواهد شد.

اگر به دنبال راهی برای داشتن دندان های منظم و سفید دائمی هستید، بهتر است ونیرها را در نظر بگیرید. اما در صورتی که تنها چند تراشه یا لکه روی دندان های خود دارید و می خواهید برای عروسی خود ایده آل به نظر برسید، یک اسنپ آن اسمایل انتخاب مناسبی برای شما است.

نحوه مراقبت از اسنپ آن اسمایل

تمیز کردن اسنپ آن اسمایل ساده و ارزان است. این وسایل را می توانید به طور مرتب مانند سایر ابزار تمیز کردن دهان و دندان  از دندانپزشک یا داروخانه های معتبر خریداری و تهیه نمایید.

شما برای تمیز کردن اسنپ آن اسمایل خود به ابزارهای معمولی مانند یک محلول تمیزکننده و یک ژل ضد باکتریایی نیاز دارید. البته آنها مستقیماً به مصرف کنندگان عرضه نمی شوند، اما شما می توانید به راحتی آنها را از دندانپزشک خود تهیه کنید.

علاوه بر تمیز کردن ساده، اسنپ آن اسمایل همانند دندان های طبیعی شما در معرض لکه دار شدن هستند. این بدین معناست که در حالی که قهوه و سایر مایعات تیره رنگ می توانند موجب کدر یا لکه دار شدن دندان های شما شوند، لوازم تمیز کننده اسنپ آن اسمایل شما می تواند لبخند شما را به حالت اصلی خود بازگرداند. تنها ماده ای که شما باید مراقب آن باشید غذاهای فوق العاده چسبنده است. تافی، آدامس یا کارامل چسبناک می توانند از جمله غذاهایی باشند که شما باید برای خوردنشان منتظر برداشتن اسنپ آن اسمایل خود باشید.

تمیز کردن آسان به این معنی است که شما می توانید سال های طولانی از اسنپ آن اسمایل خود با حداقل ساییدگی و زدگی استفاده کنید. مواد و طراحی بادوام باعث می شود از سه تا پنج سال از عملکرد صحیح اسنپ آن اسمایل پیش از اینکه به دنبال تهیه یک اسنپ آن اسمایل جدید باشید بهره مند شوید.

چگونه می توان لبخند فوری را دریافت کرد؟

شروع استفاده از این فناوری خلاقانه جدید دندانپزشکی ساده است. تنها چیزی که برای شروع کار نیاز دارید ملاقات با متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی خود است. دندانپزشک یا ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی شما به شما در انتخاب سبک و رنگ مناسب خود کمک می کند. از آنجا که استفاده از این دستگاه از جنبه زیبایی می باشد، اغلب تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. بنابراین حتماً در قرار ملاقات اولیه خود با دندانپزشک و ارائه دهنده خدمات بیمه خود صحبت کنید.

چرا وقتی می توانید تنها با یک روش ساده، لبخند بی نقصی هالیوودی را داشته باشید، از رویه دندانپزشکی دردناک استفاده کنید؟ اسنپ آن اسمایل یک جایگزین غیرتهاجمی و مقرون به صرفه برای جراحی دهان است.

همین امروز با ما تماس بگیرید و اسنپ آن اسمایل را برای یک لبخند روشن تر و مطمئن تر امتحان کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *