خدمات ترمیمی دندان

تفاوت دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی تنها در دانستن یک واقعیت است. هیچگاه نمیتوان بدون ترمیم ظاهر دندان، انتظار زیبایی دندان را داشت. موادی که در پروسه ی زیباسازی دندان به کار می رود باید بر روی دندان هایی استفاده شود که قبل از آن ترمیم شده باشند. در واقع دندانپزشکی ترمیمی، شروع پروسه ترمیم و زیبایی دندان شما خواهد بود. در دندانپزشکی ترمیمی، شما ابتدا باید دندان های خود را با روش هایی نظیر ایمپلنت، گذاشتن دندان مصنوعی و دیگر موارد از این قبیل برای استفاده از خدمات دندانپزشکی زیبایی آماده کنید. البته خبر خوب این است که تفاوت مفهوم بین زیبایی و ترمیم دندان تنها به این موضوع خلاصه شده و از طرفی ترمیم دندان توسط تمام دندانپزشکان صورت می گیرد، زیرا تمام دانش آموختگان این رشته باید این مهارت های پایه را در دندان پزشکی فراگیری کنند، پس لازم نیست برای ترمیم دندان خود، از یک دندان پزشک دیگر استفاده کنید، کافیست کلیه خدمات ترمیم و زیبایی دندان را از دندانپزشک زیبایی خود بخواهید.

خدمات ترمیمی ارائه شده در مطب دکتر رضا خسروانی

اینله و آنله

روکش تمام سرامیک

ترمیم با مواد همرنگ

ترمیم دندان پس از درمان ریشه

اگر به دنبال یک متخصص دندانپزشک زیبایی خوب در تهران هستید با ما تماس بگیرید...

مقالات مرتبط با خدمات ترمیمی دندان

3 بهمن 1402

آیا کامپوزیت دندان روکش شده امکان‌ پذیر است؟

برخی از اوقات، افراد تصمیم می‌گیرند تا دندان‌های روکش شده خود را کامپوزیت نمایند؛ اما در انجام آن تردید دارند که آیا کامپوزیت به روکش دندان‌ها آسیب وارد می‌کند یا خیر یا اینکه آیا کامپوزیت دندان روکش شده عوارض جدی به‌دنبال خواهد داشت؟ بهتر است که قبل از انجام هر کاری، نخست باید مشورت‌های لازم را با دندانپزشک انجام داده تا هرگونه شبهه و تردید برطرف شده و سپس اقدام به درمان کنند.
23 دی 1402

تفاوت‌ های ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت معمولی

ایمپلنت دیجیتال نیز یکی از همین شیوه‌های نوین بوده که در فرآیند انجام آن تکنیک‌های اثربخشی به کار گرفته می‌شوند. اگر از کاندیدای این نوع درمان هستید برای انتخاب بین این دو نوع روش درمانی، لازم است تفاوت‌های ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت معمولی را بدانید. در این مطلب قصد داریم به بیان مزایا و معایب هر کدام بپردازیم تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.
20 دی 1402

کامپوزیت دندان بهتر است یا روکش دندان؟

امروزه شاهد پیشرفت‌های بسیاری در حوزه دندانپزشکی هستیم. همین عامل سبب می‌شود هنگامی که فرد قصد انجام ترمیم و اصلاح عیوب دندانی را داشته باشد، سوالاتی برای وی مطرح گردند. گزینه‌های درمانی بسیاری در این خصوص وجود دارند که انتخاب را سخت می‌کنند. شاید از خود بپرسید که کامپوزیت دندان بهتر است یا روکش دندان؟ چه تفاوت‌هایی میان این دو وجود دارند؟ آیا در صورت داشتن دندان کامپوزیت شده می‌توانید برای روکش کردن سایر دندان‌های خود اقدام کنید؟